poniedziałek, 27 lipca 2015

„Cascais”

Cascais w XII wieku powstało jako osada rybacka dostarczająca świeże ryby do Lizbony, lecz obecnie jest eleganckim kurortem nadmorskim dostarczającym przede wszystkim rozrywki i wypoczynku dla nie tylko Lizbończyków.  Mieści się tu bowiem mnóstwo hoteli, kurortów, prywatnych posiadłości położonych nad samym brzegiem rozległej zatoki. Dogodny dojazd z Lizbony - tylko 40 minut podmiejskim pociągiem, piaszczyste plaże, liczne knajpki, kuszące: rybami, owocami morza prosto z rybackich sieci - wszystko to powoduje, że Cascais jest jednym z najchętniej odwiedzanych miasteczek w Portugalii. My też to potwierdzamy bo spędziliśmy tam bardzo udany dzień.




























2 komentarze:

  1. Cześć Iza,
    widzę, że zakochaliście się w tych portugalskich klimatach. Rozumiem to :). Dzisiaj podałam namiary na Twojego bloga znajomej, która wybiera się na urlop do Lizbony. Odezwij się do nas (mój nr tel.: 607-397-851). Ja nie mam waszych telefonów. Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, ale niespodzianka;). Dopiero teraz zajrzałam na bloga. Już zapisuje Twój nr i na pewno się odezwę. Do usłyszenia;)

    OdpowiedzUsuń